Eddien isä (testipostaus)

belsudblackbeaujoulais.jpg

Yllä kuva Eddien isukista. Tämä on testipostaus oikeastaan, mutta ihailkaa 🙂

Satunnaisia poimintoja

Maanantai

  Töistä tullessa iski paha väsymys enkä saanut itsestäni irti, että olisin vienyt Eddien vikalle UMN:n pentutunnille. Ilmoitin, että jäämme pois. Pakottauduin kuitenkin koirien kanssa

Lue lisää »

O’ou

Järkyttävä näky terassilta etuovelle. . . . . . . . . . . . . . . ”Syökö Lumikki meidän ruuat? Juuri kun Kennelrehun

Lue lisää »
Scroll to Top