Maanantai Töistä tullessa iski paha väsymys enkä saanut itsestäni irti, että olisin vienyt Eddien vikalle UMN:n pentutunnille. Ilmoitin, että jäämme pois. Pakottauduin kuitenkin koirien kanssa Lue lisää » 26.9.2007
O’ou Järkyttävä näky terassilta etuovelle. . . . . . . . . . . . . . . ”Syökö Lumikki meidän ruuat? Juuri kun Kennelrehun Lue lisää » 10.5.2011