Eddie vähän reenaili

Ja naapurin Otto säestää.


14/5/2009

Satunnaisia poimintoja

Glucoflex

Juttelin tänään yhden flatinomistajan kanssa ja hän kertoi aloittaneensa Glucoflex kuurin toiselle koirallensa. Koira on C/D-lonkkainen ja nyt tullut lisäksi enemmän nivelrikkoa. Hän oli kuullut

Lue lisää »

Jengillä lenkille

Joulukuussa ostin potkukelkan, jonka avulla pääsin koirien kanssa lenkille. Alku tietty oli kankeaa, mutta siitä se lähti. Helmikuussa ostin lumikengät kun nietoksia alkoi olla sen

Lue lisää »
Scroll to Top