Glucoflex
Juttelin tänään yhden flatinomistajan kanssa ja hän kertoi aloittaneensa Glucoflex kuurin toiselle koirallensa. Koira on C/D-lonkkainen ja nyt tullut lisäksi enemmän nivelrikkoa. Hän oli kuullut
Ja naapurin Otto säestää.
14/5/2009
Juttelin tänään yhden flatinomistajan kanssa ja hän kertoi aloittaneensa Glucoflex kuurin toiselle koirallensa. Koira on C/D-lonkkainen ja nyt tullut lisäksi enemmän nivelrikkoa. Hän oli kuullut
Joulukuussa ostin potkukelkan, jonka avulla pääsin koirien kanssa lenkille. Alku tietty oli kankeaa, mutta siitä se lähti. Helmikuussa ostin lumikengät kun nietoksia alkoi olla sen