Eddie vähän reenaili
Satunnaisia poimintoja
Eroon photoblogista?
Siitä on jo useita kuukausia kun pyysin päästä pois photoblogin listoilta. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Klikkasin vaihtoehtoa ”Author requests removal”. Tästä siis on todella
23.2.2006
Eddien veli
Eddien Baxter-veli alkoi myös bloggaamaan. Viestit ovat englanniksi ja niitä voi lukea englannin kielisestä blgistani. Kirjoittelemme tuota yhdessä Michellen, Baxterin omistajan, kanssa.
26.1.2009