Eddie vähän reenaili

Ja naapurin Otto säestää.


14/5/2009

Satunnaisia poimintoja

Eroon photoblogista?

Siitä on jo useita kuukausia kun pyysin päästä pois photoblogin listoilta. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Klikkasin vaihtoehtoa ”Author requests removal”. Tästä siis on todella

Lue lisää »

Eddien veli

Eddien Baxter-veli alkoi myös bloggaamaan. Viestit ovat englanniksi ja niitä voi lukea englannin kielisestä blgistani. Kirjoittelemme tuota yhdessä Michellen, Baxterin omistajan, kanssa.

Lue lisää »
Scroll to Top