Uintikeikka

Uintikeikka 1 UintikeikkaKävimme tänään ensimmäistä kertaa uimassa sitten Ellan kohtausten. Eipä ollut mitään ongelmaa tässäkään. En kuitenkaan uskaltanut olla pitkään vaan uimme jonkin aikaa ja sitten lähdimme pois. Ella sai matkalla hepulin ja ryntäili paikasta toiseen.
Autolla heitin Ellalle dummyn metsään ja Ella sinkaisi sen perään. Ei sitten suostunut tulemaan sen kanssa takaisin vaan seisoi dummy suussa metsässä eikä tullut vaikka kutsuin. Hain sitten toisen dummyn ja heitin sen toiseen suuntaan (niin, että Ellan piti mennä ohitseni). Ella innostui heti ja toi dummyn minulle ja lähti hakemaan toista. Toistimme tätä muutaman kerran ja toimi hyvin.

Nyt koirat nukkuva tunnin kestoisen keikan jälkeen.

Satunnaisia poimintoja

Sunnuntai treeniä

Kävimme Tiina & Donnan sekä Donnan siskon kanssa sunnuntaina treenaamassa. Vähän pöpelikössö tuli ”suunnistettua” ennen kuin paikka löytyi. Poikien treenistä ei ole kuvia kun silloin

Lue lisää »

Terveiset Englannista

Skandi nappaimet eivat sitten toimi 🙂 Tulin perjantai-iltana Englantiin ja Heidi oli vastassa. Suuntasimme pubiin, missa Heidin mies oli toissa ja koira ”security” hommissa….. No,

Lue lisää »

Pentu

Kuvassa Ellan ja Lunan leikkiä viikon takaa. Marjut soitti maanantai iltana ja kertoi ettei voi ottaa pentua. Heillä on jo 4 koiraa ja vaikka kuinka

Lue lisää »
Scroll to Top