Eddie 2kk

img_6039.JPG

Eddiellä on tänään merkkipäivä: huimat 2kk on kertynyt ikää.  Hänhän on syntynyt 10.4.

Eilen Eddie kävi mummolassa ja Niki jätettiin kotiin lepäämään. Eddie on vähän väsyttänyt Nikiä pentutempauksillaan ja Niki tarvitsi lepoa.

Mummolassa Eddie näki Veeran ensimmäistä kertaa ja hyvin meni molemmin puolin.

Eddie ihastui mummolan nurmikkoon. Siellä on ihana rehevä ja rikkavapaa ruohikko ja siinäkös oli kiva ottaa hepuli-spurtteja. Mamman ei nyt sitten enää auta muuta kuin hankkia kunnon nurmikko myös omalle pihalle. Tänään mennään hakemaan siihen enemmän pohjaa ja sitten laitetan siirtonurmi päälle. Kyllä pitäisi sitten Eddielle kelvata.

Merkkipäivää ei ole mitenkään julistettu. Eddie osallistui terassin kaislamattojen pesemiseen: matot laitettiin nurmikolle ja sitten letkulla suihkutettiin. Eddie siinä matolla piti huolen, että lika lähti paremmin irti. Vähän tuli samalla kastuttuakin.

Latasin muutamia kuvia Flicker’iin.

Satunnaisia poimintoja

Kimppakivaa

Pitkästä aikaa tuli eteen noutajakoirien Kimppatreenit järjestelmä. Siitä on aikaa kun siellä olen ollut. Niki ja Ella löytyivät koirina rekisteröitynä, joten melkeinpä kaikki tiedot menivät

Lue lisää »

Pentu-uutisia

Sain juuri Norjasta viestiä, että Margo keinosiemennetään myöhemmin tällä viikolla. Syntyvät siis toukokuun lopulla ja luovutus heinäkuun lopulla. Englannin pentu taasen syntyy ihan näinä hetkinä,

Lue lisää »
Scroll to Top