Näin kun mamma meni vesisateeseen kotona. Uljaana ritarina päätin varmistaa, että kaikki on kunnossa, olenhan talon ainut miäs. Kaikki oli ok.

Terkuin,
Eddie
Näin kun mamma meni vesisateeseen kotona. Uljaana ritarina päätin varmistaa, että kaikki on kunnossa, olenhan talon ainut miäs. Kaikki oli ok.

Terkuin,
Eddie
Niki on ollut vähän vaisu pari päivää. Tykkää nukkua paljon. En tiedä josko spondyloosa vaivaisi taas. Sehän vaivaa ajoittain enemmän ja koska Niki ei kipua

Pentujen kolmas (3) viikko menossa. Huomenna tulee 3 viikon ikä täyteen. Pentulaatikossa edetään jo pienin askelin ja harjoitellaan kävelemään. Vakaatahan se ei ole, mutta kuka
I finally contacted photoblog by email asking for them to remove this site from their lists. The first request took place September/October 2005 via their