Alfie näyttelyssä

Alfie oli tänään baby luokassa. Se sai arvostelut ruotsiksi ja meikä on ko. kielessä surkea.

Laitan tähän kuvan arvostelusta jos joku haluaa lukea (sain sille jo suomennuksen).

Alfie arvostelu 21.10.2007 SNJ:n päänäyttelyssä Hyvinkäällä

Kaunis nuori neito silitteli Alfieta hienosti (toimi siis dog sitterinä) sillä aikaa kun otin Tiinalle kehässä kuvia.

Olga & Alfie

Aamulla oli sen verran aikainen herätys, että kotiin tulon jälkeen maistui päikkärit. Sitten kävin koirien kanssa lyhellä lenkillä ja otin niistä kuvia. Sitten taas maistui päikkärit. Taitaa osaksi olla antibioottien aihettamaa väsymystäkin, mutta onneksi ne toimii.

Illalla ajattelin soittaa Marylle, mutta sain soittaessa kuulla että Mary on huonossa kunnossa sairaalassa. Niin surullista.

Tässäpä yksi iltapäivän tuotoksista. Piti ottaa kuvaus uusiksi eilisestä kun en ollut niihin niin tyytyväinen.

Alfie edessä ja Eddie takana, 21.10.2007

Satunnaisia poimintoja

Pyöräretkellä

Tänään se vihdoinkin onnistui: pyöräretki. Alku ei ollut niin helppoa kuin olin kuvitellut: isukki piti soittaa hätiin. Teräsviilalla saatiin sitten vihdoin liitokset sovitettua yhteen ja

Lue lisää »

Kesäkuun loppu

Ei ihan putkeen mennyt…. Torstaina 28.6 tulin kotiin ja huomasin, että koirat ”olivat pitäneet lystiä”. Ei muuta kun siivoomaan. Päästin koirat imuroinnin ajaksi ulos. Siinä

Lue lisää »

Trimmeri

Satuin viikko sitten bongaamaan trimmerin Tarjoustalossa, mutta se jäi hintansa (halpa) vuoksi hyllylle. Ajattelin, että noin halpa ei voi toimia. Hinta oli 19.95 euroa. Juttelin

Lue lisää »
Scroll to Top