Tänään Niki meni lenkillä taas tosi reippaasti. Tulin sauvoilla jonkin matkaa perässä. Sauvoillahan vauhti on nopeampaa kuin normaalisti, joten vauhti oli reipasta ja silti Niki mennä vipelsi koko ajan hyvän matkaa edessä päin. Hyvä Niki!
Eli se keskiviikkoinen jonkin asteinen takkuaminen lenkillä taisi olla juuri siitä ylensyönnistä johtuvaa. Aina välillä tosiaan unohdan vahtia, ettei Niki syö Ellan ruokaa. Niki kun käy heti ruokakupin kimppuun kun sen saa, kun taasen Ella ei pidä mitään kiirettä. Se saattaa odottaa puolikin tuntia ennen kuin alkaa syömään. Tässä ajassa Nikin on helppo ”iskeä ruokakupille” jos en vahdi ettei näin pääse tapahtumaan.
No, leikattu narttu on kova tyttö syömään 😉 Kun Niki on kuitenkin 12.5 vuotias, niin pitää pitää huolta siitä ettei se pääse lihoamaan. Lisäksi tuo ylimääräinen syönti ei ole muutenkaan hyvä juttu. Muutenkin kun pitää antaa ajan kulua ruokailun ja lenkkeilyn välillä.
Ylensyönti
- Sari
- Uncategorized
Satunnaisia poimintoja
Liukuestoa
Hankin kunnon liukuesteet kenkiin. On ollut yhdet versiot aikaisemminkin, mutta nyt tuon polven takia hankin kunnolliset. Sellaiset, että nastat ovat sekä edessä ja takana. Suutarilta
21.12.2005
Lammenvalloittajat
Tänään tuli kaksi kutsumatonta vierasta kotilampeen. Mikäs siinä, saahan täällä kyläillä. Vaikutti vain siltä, että alkoivat jäädä. 2 vuotta sitten tuossa lammessa oli emo poikasineen
13.5.2013