Väärät tuoksut?

Eddie on aina kiinnostanut uroskoiria. Kerran eräs kyseli, että ”Onko tuolla juoksu?” kun hänen oma koiransa yritti astua Eddietä. Vastasin, että toivottavasti ei kun se on uroskin.

Jarmon koira on myös ihan täpinöissä Eddieen. Alfie saa kyydit pois läheltä ja Alfie vältteleekin sitä, mutta Eddietä yritetään hurmata.

Eilen Eddie yritti näyttää, että hän on mies ja poikkeuksellisesti pissi nostaen jalkaa. Kotona ja muissa tilanteissa edelleen kyykitään.

Eddie hurmaa

Onhan minulla ollut Mira, joka oli varsinainen urosten hurmaaja. Miralla oli erikoinen tuoksu kun se sai aina urokset sekaisin. Onkohan Eddiessä jotain samaa?

Satunnaisia poimintoja

Eka koulupäivä

Eilinen koulu meni Eddieltä parammin kuin olin odottanut. Se oli kilttinä poikana. Suurimmaksi osaksi olimme paikoillaan kun opettaja puhui ja sitten otimme kontaktiharjoituksia.

Lue lisää »

Nutra Nuggets / Aflatoksiini

Onneksi koirani eivät enää syö Nutra Nuggets -ruokaa. Ellan myötä siirryimme Royal Canin ruokaan kasvattajan suosituksesta.Ensimmäinen Flattini, Mira, söi myös Royal Canin ruokaa. Silloin sitä

Lue lisää »
Scroll to Top