Tiistai

Tunnelmia lenkiltä.

Satunnaisia poimintoja

Imuri

Koiranomistajan ei kaannata ostaa halpaa imuria. Sain pari vuotta sitten vanhemmiltani halvan imurin, joka kyllä toimii kunnes vähän väliä on tukossa. Ostin hiljattain Lidlistä pussittoman

Lue lisää »

Taipparit

Olin ilmoittanut Ellan taippareihin, mutta ei päästy. Oltais oltu varakoirana. Ihan hyvä, koska en sitten saanut Ellaa ottamaan pupua. Sain naapurilta pienemmän pupun, mutta sekään

Lue lisää »
Yleistä

The urn

[:fi]Eddien tuhkat olivat tyylikkäästi valkoisella laatikossa, jossa oli piirros koirasta pilven päällä. Sitten kun aukaisin sen laatikon, niin ensimmäisenä tuli vastaan kortti tekstillä ”Eläinystävänne muistoa

Lue lisää »
Scroll to Top