Imuri
Koiranomistajan ei kaannata ostaa halpaa imuria. Sain pari vuotta sitten vanhemmiltani halvan imurin, joka kyllä toimii kunnes vähän väliä on tukossa. Ostin hiljattain Lidlistä pussittoman
Tunnelmia lenkiltä.
Koiranomistajan ei kaannata ostaa halpaa imuria. Sain pari vuotta sitten vanhemmiltani halvan imurin, joka kyllä toimii kunnes vähän väliä on tukossa. Ostin hiljattain Lidlistä pussittoman
Olin ilmoittanut Ellan taippareihin, mutta ei päästy. Oltais oltu varakoirana. Ihan hyvä, koska en sitten saanut Ellaa ottamaan pupua. Sain naapurilta pienemmän pupun, mutta sekään

[:fi]Eddien tuhkat olivat tyylikkäästi valkoisella laatikossa, jossa oli piirros koirasta pilven päällä. Sitten kun aukaisin sen laatikon, niin ensimmäisenä tuli vastaan kortti tekstillä ”Eläinystävänne muistoa