Tiistai ja keskiviikko

Tiistai aamullalla lähdin Andoverista taas Heidin luokse. Kävimme sisustuskaupoissa, mutta en löytänyt mitään kummempaa. Illalla lenkitimme Hurlin pellolla sekä menimme pubiin. Hurli sai oman vesikupin sekä koirankeksejä.

Keskiviikko aamuna Heidi heitti minut kentälle ja saavuin Suomeen joskus ennen 18. Menin hakemaan koirat hoidosta ja Eddie oli haljeta riemusta. Alfiekin innostui mutta lämpeni hitaammin.

Matkalla piipahdin kahvilla Sarin (Omskakas) luona poikien kanssa.

Sitten kotiin, jossa maalaushommat odottavat (ihan vain sisustuksellisista syistä).

Satunnaisia poimintoja

Lenkki & juominen

Eilen teimme siis kunnon lenkin Mylliksellä. Pysähdyimme kolme kertaa rannoille uimaankin (tai siis koirat ui). Niki oli kovasti menossa mukana, mutta huomasin, ettei hänen kroppansa

Lue lisää »

Torstai

Vuohet olivat taas mukana metsässä kun ei satanut. Donna on alkanut vähän turhankin rohkeaksi ja se yritti saada Lumikkiakin leikkimään. Lumikki ei ihan leikkikutsua ymmärtänyt,

Lue lisää »
Scroll to Top