Kyllä tänään kelpasi tuulesta huolimatta.
Meidän metsälenkkejä näkyy nykyisin täällä.
Kyllä tänään kelpasi tuulesta huolimatta.
Meidän metsälenkkejä näkyy nykyisin täällä.
Minnie sai vihdoin uudet heijastinliivit. Ei ihan pärjää Liperin liiveille, mutta paremmat kuin edelliset. Nyt pysyy päälläkin. Minnie on tosin esittänyt toiveen saada samanlaiset liivit
[:fi]Keskiviikkona saapuivat hartaasti odottamani MBT-kengät. Toimitus oli todella nopea, vaikka tulivat Englannista (tilattu eBaystä uutena). Aamulla olin tehnyt koirien kanssa lenkin normaaleilla kengillä (kokeilin sauvakävelyä
[:fi]Käytiin Minnien kanssa uudelleen tohtorilla kun se tiistai aamuna tiputteli verta lattialle. Etutassujen väliin oli jätetty yksi reikä josta kudosnesteet pääsisivät ulos ja siitä sitten