Sota

No ei ihan, mutta harjoitus.

Häiritsi lenkkeilyä tänään.

Hyvä kun tiluksilta pääsiin poikien kanssa, niin jo oli maastopuikuista potraa sotilasta metsä täynnä. Siinä sitten tuli yksi pyssymies kertomaan, että olisi harjoitusta käynnissä.

Sotaharjoitus hirvimetsämaastossa. No ei varmaan tarvi pelätä, että hirviä näkyy vähään aikaa. On taas lenkkimaastot kohta (toivottavasti) vapaat. Kunhan soltut lähtevät.

Satunnaisia poimintoja

Väärät tuoksut?

Eddie on aina kiinnostanut uroskoiria. Kerran eräs kyseli, että ”Onko tuolla juoksu?” kun hänen oma koiransa yritti astua Eddietä. Vastasin, että toivottavasti ei kun se

Lue lisää »

Hiljaiseloa

En ole kovin ahkerasta blogia päivittänyt, mutta tähän tulee muutos heti kun pentu on tullut. Nyt vain Nikin kanssa ei hirmusti mitään tapahdu, joten ei

Lue lisää »
Scroll to Top