Pyöräretken suunnittelu

Olin tänään aikeissa lähteä Nikin kanssa pyöräilemään.

Wagonin renkaat olivat vain ihan tyhjät eivätkä täyttyneet pumpaamisella. Onneksi vanhempani ovat illalla tulossa takaisin matkoilta ja ajattelin isääni pyytää taas apuihin.

Mira ja Niki pyöräretkellä

Onhan tuon Wagonin kuntoon saaminen muutenkin tärkeää kun tulee pentu/pentuja, niin pääsee niidenkin kanssa pyöräretkelle.

Satunnaisia poimintoja

Selän takana

Vähän harmittaa kun kuulin jonkun puhuneen SNJ:n näyttelyssä, etten olisi saanut tuoda Nikiä sinne. Se oli liian vanha ja kärsi liikaa. Miksi tuo piti sanoa

Lue lisää »

Kunnon lenkkiä

Nyt jo tulee luotettua autoon sen verran, että mentiin taas ”syvälle metsään”. Reilu 8km koirat juoksivat metsätiellä. Kahdessa erässä juoksutus koirien tahdin mukaan. Yleensä mennään kokoonpanolla

Lue lisää »

Hoppua

on pitänyt. Mennä viikolla kävin maanantai-torstai tallilla. Perjantaina treenasin Eddietä yhden Impivaaran Hallit kerholaisen kanssa. Alppimatkaa pitäisi vielä säätää sekä kirjoittaa koirien hoito-ohjeet siksi ajaksi,

Lue lisää »
Scroll to Top