Miran muisto

Tänään on tasan 5 vuotta kun ensimmäinen flattini nukkui pois.

Mira kotonaan v. 2002

Lepää rauhassa Mira, muistosi elää.

Satunnaisia poimintoja

Pupu-uutiset

Kuva: Ella pupun jäljellä. Laiton pupun sulamaan takapihan ikkunalaudalle keskiviikkona. Torstai aamuna päästin tytöt pihalle ja menin soffalle hetkeksi vielä lepäämään. Vähän ajan kuluttua Niki

Lue lisää »

Viikonloppu

Perjantai-illalla tehtiin aika lyhyt lenkki; n. 40 min. Lauantaina matkana suurin piirtein sama, mutta muita koiria tuli vastaan ja Ella halusi leikkiä. Aluksi tuli 10-vuotias

Lue lisää »
Scroll to Top