Joulu
Tytöt olivat ilmeisesti olleet kilttejä kun saivat niin paljon lahjoja (luita, namia). Joulukuvauskin suoritettiin takapihalla. Hyviä Jouluhetkiä koirienne kanssa! Hellikää niitä!
Tytöt olivat ilmeisesti olleet kilttejä kun saivat niin paljon lahjoja (luita, namia). Joulukuvauskin suoritettiin takapihalla. Hyviä Jouluhetkiä koirienne kanssa! Hellikää niitä!
Satuin netistä bongaamaan Abilar pihkasalvan ja kävin tänään aamulla työmatkalla sitä ostamassa (meillä tuolla maalla sitä ei saa, ei edes Klaukkalan apteekista). Alfiella nuo korvat
Harvinainen toukokuu. Pihalla on sattunut ja tapahtunut by eläimet. Ei nimittäin ole aikoihin tullut sairastettua näin flunssaa. Ensin huhtikuussa ja jytkympi sitten toukokuussa. Koirat eivät