Puoli vuotta

Ellan kuolemasta tuli tänään ½ vuotta! Niin se aika vain on mennyt. Päivääkään ei ole mennyt ettenkö Ellaa muistelisi ja toivoisi asioiden olevan toisin. Tosiasioita vain ei voi muuttaa ja ne on hyväksyttävä ja opittava elämään niiden kanssa.

Ensi kuussa Ella olisi täyttänyt 3-vuotta.

Puoli vuotta 1 Puoli vuotta
Ohessa yksi viimeisimmistä kuvista Ellasta.

Lepää rauhassa Ella. Muistosi elää aina.

Satunnaisia poimintoja

Koe

Kävin toissa lauantaina Minnien & Alfien kanssa kääntymässä taippareissa. Minnie teki hyvän vesityön. Maalla markkeerasi hyvin ja toi variksen. Vähän kovisteli sitä, mutta varis säilyi

Lue lisää »

Sitä sun tätä

Koko poppoo kävi maanantaina ottamassa rokotukset. Minnie painoi 16kg, Eddie 34 ja Alfie 35. Tiistaina löydettiin metsästä oikein mahtava rallirata. Siellä on vähän hakkuuhommia tehty

Lue lisää »

Virtaa

Pojilla on ajoittain sen verran virtaa, että heikkohermoisia hirvittäisi. Päätin sitten kerralla pistää pojat järjestykseen. Fillarilla reissuun ja pojat mukaan. Ei muuta kuin suht vauhdikasta

Lue lisää »
Scroll to Top