Pulikointi

Aidan takana

On tältä kesältä sitten loppu omassa lammessa.

Kolmea koiraa on vähän vaikeaa pitää siitä erossa, kun yhtä estää, toinen jo menee. Tällä hetkellä lammessa on uppopumppu pumppaamassa vettä pois. Tulipahan koiranhäkille käyttöä.

Pumppu koiranhäkissä

.

.

Lammessa on jotain levää. Tein ympäristö.fi sivulla mainitun kotitestin ja siinä vesi pysyi vielä seuraavanakin päivänä samanlaisena kuin sitä ottaessa, mutta en uskalla ottaa riskejä. Vesi näyttää huononevan hetki hetkeltä.

Tavallaan oma mokakin. Kuvittelin siistiväni lampea kun otin siitä kasvillisuutta pois. Ne olisivatkin ilmeisesti putsanneet lampea.  Kun vettä ei ole paljoa satanut, niin lammen pinta on alempana kuin poistoputki, joten vesikään ei ole vähään aikaan vaihtunut.

Nyt ei ole oikein voinut koiriakaan pitää pihalla vapaana kun lampeen olisivat koko ajan menossa. Lammelle on koti ovelta matkaa n. 20 metriä.

LevääSeisonutta vettä

Satunnaisia poimintoja

Kesä

[:fi]Taisi kelien puolesta kesä tulla vähän etuajassa, ainakin helteet. Mitä onkaan tapahtunut sitten viime postauksen? Eddie kävi yhtenä päivänä suoraan lenkiltä naapurin puolella ja kun

Lue lisää »

Huomioliivi

Meinasin eräässä halpiskaupassa ostaa pojille huomioliivit. Hinta oli 10 euroa per kpl. Samassa kaupassa ihmisille tarkoitettuja huomioliivejä myytiin eurolla. Katetta riittää koiratarvikkeissa. Pitänee tehdä itse.

Lue lisää »

Maasturi

Ostaa pläjäytin hienon keltaisen maasturin, joka jo koeajossa tuntui hyvälle. Huomenna voisi koirien kanssa mennä metsätielle testaamaan sen tehoja paremmin. Opel ei oikeen metsätiellä tällä

Lue lisää »
Scroll to Top