Pulikointi

Aidan takana

On tältä kesältä sitten loppu omassa lammessa.

Kolmea koiraa on vähän vaikeaa pitää siitä erossa, kun yhtä estää, toinen jo menee. Tällä hetkellä lammessa on uppopumppu pumppaamassa vettä pois. Tulipahan koiranhäkille käyttöä.

Pumppu koiranhäkissä

.

.

Lammessa on jotain levää. Tein ympäristö.fi sivulla mainitun kotitestin ja siinä vesi pysyi vielä seuraavanakin päivänä samanlaisena kuin sitä ottaessa, mutta en uskalla ottaa riskejä. Vesi näyttää huononevan hetki hetkeltä.

Tavallaan oma mokakin. Kuvittelin siistiväni lampea kun otin siitä kasvillisuutta pois. Ne olisivatkin ilmeisesti putsanneet lampea.  Kun vettä ei ole paljoa satanut, niin lammen pinta on alempana kuin poistoputki, joten vesikään ei ole vähään aikaan vaihtunut.

Nyt ei ole oikein voinut koiriakaan pitää pihalla vapaana kun lampeen olisivat koko ajan menossa. Lammelle on koti ovelta matkaa n. 20 metriä.

LevääSeisonutta vettä

Satunnaisia poimintoja

Säikähdyksellä selvittiin

Niki vaikuttaa olevan ihan kunnossa. Eilen illalla hirmusti hössötti ruuan perään ja sillä sai lahjottua itselleen kolme isoa porkkanaa. Vatkasin Nikiä hetken lattialla, samaan tapaan

Lue lisää »

Sälää

eBaystä tilatut tavarat ovat tulleet. Kirja tuli nopeasti, mutta jostain syystä Kongin posti kesti n. 3 viikkoa. Kongeista koirat saivat ruokaa keskiviikkona ja aika uusi

Lue lisää »

Hiihtämässä

Kävimme eilen talven ensimmäisellä hiihtoreissulla. Pojat olivat pari kertaa viime vuonna, mutta Minnille tämä oli uusi juttu. Vähänhän tuo lumi koirille oli höttöistä kun seurasivat

Lue lisää »
Scroll to Top