Pulikointi

Aidan takana

On tältä kesältä sitten loppu omassa lammessa.

Kolmea koiraa on vähän vaikeaa pitää siitä erossa, kun yhtä estää, toinen jo menee. Tällä hetkellä lammessa on uppopumppu pumppaamassa vettä pois. Tulipahan koiranhäkille käyttöä.

Pumppu koiranhäkissä

.

.

Lammessa on jotain levää. Tein ympäristö.fi sivulla mainitun kotitestin ja siinä vesi pysyi vielä seuraavanakin päivänä samanlaisena kuin sitä ottaessa, mutta en uskalla ottaa riskejä. Vesi näyttää huononevan hetki hetkeltä.

Tavallaan oma mokakin. Kuvittelin siistiväni lampea kun otin siitä kasvillisuutta pois. Ne olisivatkin ilmeisesti putsanneet lampea.  Kun vettä ei ole paljoa satanut, niin lammen pinta on alempana kuin poistoputki, joten vesikään ei ole vähään aikaan vaihtunut.

Nyt ei ole oikein voinut koiriakaan pitää pihalla vapaana kun lampeen olisivat koko ajan menossa. Lammelle on koti ovelta matkaa n. 20 metriä.

LevääSeisonutta vettä

Satunnaisia poimintoja

Matsi

Pojille tuli tänään vähän erimielisyyksiä luiden omistussuhteista ja he ottivat yhteen. Sain ne erotettua, mikä taisi olla virhe. Kun ne olivat erillään muutaman metrin päästä

Lue lisää »

Flattimobiili

Kävin eilen katsastamassa *flattimobiilin. Se ilo maksoi 86 euroa!!! Aivan järkyttävä hinta. Muistan vielä kun se oli 100 markan tienoilla. Joku on syvältä ja poikittain

Lue lisää »
Scroll to Top