Pentu

Pentu 1 PentuKuvassa Ellan ja Lunan leikkiä viikon takaa.

Marjut soitti maanantai iltana ja kertoi ettei voi ottaa pentua. Heillä on jo 4 koiraa ja vaikka kuinka tekisi mieli, niin nyt ei onnistu. Hänellä oli kuitenkin yksi hlö, joka on kiinnostunut. Ko. hlö juuri soittikin ja laitoin pentueen kasvattajelle viestiä josko hän voisi ottaa narttupennun sijastani. Toivottavasti tämä sopii.

Latasin Orb’in tänään PC:lle, mutta en saa sitäkään kautta webcamin koiraelämää ulos. Laitoin uudelle operaattorille kyselyn, että mitä voi tehdä. Yritin vielä vanhaakin järjesstelmää säädellä, mutta ei auttanut.

Olimme tänään tyttöjen kanssa Mylliksellä ja teimme suht’ normaalin lenkin. Hyvä Niki! Ja tietty uimassa piti käydä myös.

Satunnaisia poimintoja

Patella tilitystä

Töissä meni sen verran pitkään (aamukin venähti pitkäksi kotona), että ajattelin jättää torstain Tokon väliin. Viime kerralla oli puhetta, että vetäjä ei ehkä pääse paikalle,

Lue lisää »

Mainos

Heh-heh! Työaikana kahvia ryystäessä kyhäsin mainoksen aikaiseksi. Kyllä nyt voin olla todella ylpeä itsestäni…… Tekele löytyy täältä: http://www.tuttutvsta.fi/index.php?id=57 Mikä elämys ja nautinto! ;D Siinä vasemmalla

Lue lisää »

Summer

[:fi]Kiireistä kesää. Minnie ja Eddie kävivät tohtorilla. Kaikki ok loppujen lopuksi. Lumikki vuohi sairasteli myös ja on toipumaan päin. Kesään kuuluu myös käydä poimimassa porukalla

Lue lisää »
Scroll to Top