Nimiä

Nimiä 1 Nimiä
Taitaa ”vauvakuume” nousta kun olen jo nimeä/nimiä miettinyt uudelle pennulle.

Vieläkin mietin ihan tosissaan urosta. Katsotaan kuinka käy. Ensinnäkin, toivon todellla, että narttu ylipäätään tulee kantavaksi. Jos on vaihtoehtoja, niin sitten mietin tarkoin, koska myös sitä seuraava pentu tulee olemaan samaa sukupuolta. Narttu ja uros samassa asunnossa: ei kiitos. Ei ainakaan tässä. Ehkä jos olisi isompi, mutta kun ei ole, niin eipä tarvi miettiä.

Uroksille löytyy mm. tällasia nimiä:
Alvin, Jesse, Eddy, Benny, Max, Adam, Axel, Robbie….
Muita ehdotuksia? Pitäisi taipua siis suomalaisille, norjalaisille ja briteille.

Kohta varmaan kuitenkin alan miettimään tytön nimiä…..

Satunnaisia poimintoja

Niki mummolassa

Meillä on koko viikko töissä tiimistä. Tiistaina töiden jälkeen menimme suoraan ravintolaan, joten vein Nikin heti aamusta vanhemmilleni. Niki oli päässyt taas metsälenkille, josta nauttii

Lue lisää »

Tytöt hieronnassa

[:fi]Torstaina oli tyttöjen vuoro hierontaan. Viime viikolla tiistaina pojat saivat ikänsä puolesta hieronnan ja samalla tuli tilattua tytöillekin.

Lue lisää »

Rock’n’roll

Kyllä nyt ”rokkaa”. Kuten eilen ’uhosin’, niin taloon on tullut uusi uljas imuri. Tosin ei DC20 vaan DC19. Myyjä sai puhuttua ympäri ja kyllähän Anna&Ramin

Lue lisää »
Scroll to Top