Minnie 3v

Minnie on jo aika iso tyttö: 3-vuotta.

Synttärisankaritar terassisohvalla luun kimpussa

Sen kunniaksi koko poppoo sai jättiluut, kissat saivat raapimispuun (kiipeilypuun) lasitetulle terassille (vaikka aina olin vannonut etten sellaista hanki, kiipeköön puissa kun maalla asuvat) ja minä sain Bostonpullan.

Hyvää syntymäpäivää Minnie!

Satunnaisia poimintoja

Treenaamassa

Kävimme vielä uudestaan poikien kanssa Mylliksellä illalla. Sain Annalta ja Raminilta hyvän neuvon Alfien vähäiseen kiinnostukseen dameihin ym mitä pitäisi noutaa (kaikki muu mömmö kyllä

Lue lisää »
lenkkeily

Life goes on

[:fi]Keskity oleelliseen eli koiriin. Koirat tekevät onnelliseksi.[:en]Dogs and pets in gereral, are time well spent.[:]

Lue lisää »

Kuulumisia

Nettiyhteys meni poikki torstaina ja toistaiseksi olen ilman yhteyksiä kotona. Huomenna toivottavasti tulossa parannusta asiaan. Loma loppui ja palasin töihin eilen. Viikon aikana on kaksi

Lue lisää »
Scroll to Top