Minnie 3v

Minnie on jo aika iso tyttö: 3-vuotta.

Synttärisankaritar terassisohvalla luun kimpussa

Sen kunniaksi koko poppoo sai jättiluut, kissat saivat raapimispuun (kiipeilypuun) lasitetulle terassille (vaikka aina olin vannonut etten sellaista hanki, kiipeköön puissa kun maalla asuvat) ja minä sain Bostonpullan.

Hyvää syntymäpäivää Minnie!

Satunnaisia poimintoja

Elämä voittaa

Otto vaikuttaa taas olevan kunnossa. Eilen illalla se tuli tänne tohkeissaan. Olin jo vähän aikaa ehtinyt miettimään, että missä se on kun en ollut sitä

Lue lisää »
Koirat - nenän käyttö
huumori

Koiria piilossa (ASMR)

[:fi]Koiria piilossa. Sen sijaan, että käyttäisivät nenää, niin yrittävät etsiä ryntäilyllä. Se on niin kevättä nyt. Raportointia videolla.[:en]Hiding from the dogs in the forest. Instead

Lue lisää »
Scroll to Top