Luomua

Nyt on taas koirille vähäksi aikaa aitoa ruokaa.

Ehtaa kamaa

Vähän alkaa olla vaikeaa löytää enää koirille sekä ihmisille kaupasta GMO (geenimanipuloitu) -vapaata ruokaa. Oheinen taulukko kertokoon karua totuutta, vaikka eipä sekään taida suomalaisia herättää Ruususen unesta. Ainut mikä saa massoittain Kansalaisaloitetta kirjoittamaan on kahden rakastuneen ihmisen välisen liiton virallistaminen. Rakkaus on hieno asia, mutta itse henkilökohtaisesti en tarvitse paperia enkä muiden ”hyväksyntää” rakkauteen. Sitä vastoin tarvitsen ehdottomasti terveellistä ja ravitsevaa ruokaa, mitä GMO ei välttämättä ole. Kummankaan allekirjoittaminen ei ole toiselta pois.

Kansalaisaloite GMO-ruuan merkitsemiseksi ei ole saanut vastaavanlaisesti ihmisiä asian puolelle, mikä mielestäni on kyllä surullista.

Ei muuta kun koirien kanssa metsälle hankkimaan terveellistä ruokaa, kasvata itse tai hanki suhteilla aitoa lihaa (metsästäjiltä saa).

Mitä sinä teet terveytesi eteen?

Koirien herkutTiukkaa tekee että mahtuu

Satunnaisia poimintoja

Flattipentu - Sileäkarvaisen noutajan urospentu vapaana 2021
pentu

Flattipentu kasvaa

Sileäkarvaisten noutajien pennut ovat nyt 3.5 viikon ikäisiä. Maanantaina siirsin heidät makuuuhuoneesta tupakeittiöön. Sieltä käsin helpompi hallita ruokailuita sekä sanomalehtirumbaa (vessa). Pennut ruokailevat pentulaatikon ulkopuolella.

Lue lisää »

Ostettu rauha

Kävin eilen pitkästä aikaa kaupan lihatiskiltä ostamassa luita. Sieltä kun saa koirien mielestä sitä parasta herkku luuta. Kaupassa vielä leikkaavat pyyntöjen mukaisiksi paloiksi.

Lue lisää »

Heijastinliivit

Olin töissä näyttelyssä sunnuntaina ja ostin siellä koirille lisää heijastinliivejä. Pojathan saivat sellaiset Liperin pukilta muutama vuosi sitten ja nyt ostin Minnielle omansa + varaliivin.

Lue lisää »
Scroll to Top