Lausunto v3

Eddie kävi tänään uusintakuvissa.

Otimme kolmet kuvat, joista kaksi eläinlääkäri itse vie huomenna Kennelliiton paneliin. Yhden kuvan toimitan Tonylle Englantiin ja pyydän sieltä lausunnon.

Edelleenkin Eddien lonkat lähettävän eläinlääkärin mukaan ovat terveet. Hän sanoi, että huonollakin silmällä lonkat ovat huonoimmillaan B’t ja ettei niistä C:tä saa millään. Lisäksi molemmat lonkat ovat samanarvoiset, eli toinen ei ole toista huonompi tai parempi.

Juttelinkin aiheesta tänään taas Tonyn kanssa. Katsotaan sitten mitä mistäkin maasta tulee tulokseksi.

FCI SCORE A B C D E
UK SCORE 0-3 4-8 9-18 >18 40-80

Eddien veli sai Englannissa terveet lonkat.  No jaa, monet täällä Suomessa ei osaa arvostaa UK:n lausuntoja ollenkaan. Ihmettelen kyllä miksi.

Satunnaisia poimintoja

Koirat vs kanat

Tuolla pihalla olisi sama määrä kanoja kuin koiriakin, joten voisi testata. Pitäisköhän ensin mennä kanakurssille? 😉 Helsingin Sanomat: Kanat oppivat kolmessa päivässä yhtä paljon kuin

Lue lisää »

Tyhjyys

Olemme Nikin kanssa olleet vanhemmillani siitä saakka kun Ella lähti pois. En pysty olemaan kotona, koska se tyhjyys olisi liian kovaa tällä hetkellä. Ellan poissaolo

Lue lisää »

Ella, the toy-girl

Mitäpä menneestä viikosta 37 jäi mieleen…? Mylliksellä tuli käytyä lenkillä. Jätin Nikin kotiin, koska kaipasin kunnon lenkkiä. Teimme tiistaina kunnon lenkin Ellan kanssa. Maanantai meni

Lue lisää »
Scroll to Top