Lauantai 7.6

Lähdimme Heidin kanssa ”aamusta” ajamaan kohti Birminghamia Hurli-kultsu mukana. (Hurli lausutaan Hööli).

Ehdimme hyvin perille näyttelyitä katsomaan (uros- ja narttukehät pidetiin samaan aikaan). Tosin paikalla oli niin paljon mielenkiintoista katseltavaa, että se näyttely taisi jäädä suurimmaksi osaksi katsomatta.

Urosten tulokset >> (pdf)
Narttujen tulokset >> (pdf)

Pat bongasi minut aika nopeasti joukosta ja kertoi missä Anthonyt ja Guiness ovat. Menimme sitten sinne katsomaan poikien ja Ellan isoisää.

Pat & Anthony

Kävin myös ostamassa flattien vuosikirjat ja Nancy Laughtonin kirjat (molempia oli ”tilattu” myös toimituksena Suomeen).

Guiness suukottelee Hurlia

Mitäs tuossa pahvilaatikon kyljessä lukeekaan…? Sekös se väsyttää flattia? ;)Lasten pukukilpailun voittajaimg_8870.JPG

PubNarttujen kehää

Satunnaisia poimintoja

Oho!

Mikäköhän Alfielle tänään illalla tuli? Tallilta tultuani vähän järkkäilin kotipihalla paikkoja ja yksi kuivattu kani siinä sai siirtyä. Hetken kulutta näin Alfien ko. kuivakanin kanssa.

Lue lisää »

Hiirenmetsästyskausi

on ilmeisesti alkunut. Koirillakin. Eilen lenkillä Minnie nappasi metsässä päästäisen. Vuohetkin olivat eilisellä vajaan 5km lenkillä. Tällä kertaa ne eivät metsästäneet 😉

Lue lisää »

eBay

Olemme vihdoinkin löytäneet eBayn! Olenkin pitänyt makuani monessa asiassa hieman erikoisena kun Suomessa sitä ei saa tai se on meikäläisen kukkarolle liian kallista. Sitten päädyin

Lue lisää »
Scroll to Top