Kyltti

Kävin tänään pikaisesti kirppiksellä, jossa myös myydään uutta tavaraa.

Ainoa ostos & löytö oli tälläinen flattikytti:

Flatit vartioi

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kyltti vaikuttaa vähän paperia paremmalle (peltiä), joten toivotaan että kestää pitkään.

Pakkohan noista ’pedoista’ on olla kunnon varoitukset, ettei kukaan saa vahingossa sarja-suukkoja.

Satunnaisia poimintoja

Sunnuntai 8.6

Porukka oli ihan eri kuin lauantaina. Nyt vuorossa oli working test. Katselin aluksi noviisiluokkaa. Neljä koiraa rivissä, laukaus, damin heitto ja nouto. Sen jälkeen viistosti

Lue lisää »

Pieni paniikki

Lähdin taas tyttöjen kanssa Myllikselle. Ella juosta touhotti edestakas ja oli innoissaan. Ilma tuntui sateen jälkeen tosi mukavalle kun oli raikkaampaa sekä viileää. Räpläsin alkumatkasta

Lue lisää »
Scroll to Top