Kyltti

Kävin tänään pikaisesti kirppiksellä, jossa myös myydään uutta tavaraa.

Ainoa ostos & löytö oli tälläinen flattikytti:

Flatit vartioi

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kyltti vaikuttaa vähän paperia paremmalle (peltiä), joten toivotaan että kestää pitkään.

Pakkohan noista ’pedoista’ on olla kunnon varoitukset, ettei kukaan saa vahingossa sarja-suukkoja.

Satunnaisia poimintoja

Kavereita moikkaamassa

Ella oli tänään moikkaamassa entisiä pitkäaikaisia naapureitaan. Omskakas poppoo muutti täältä Pohjois-Espoosta Lohjalle ja Ella pääsi lenkille Meten ja Suvin kanssa. Voi sitä jälleennäkemisen riemua

Lue lisää »

Koiranmetsästystä

Vannomatta paras: laitoin nyt kuitenkin uuden kyselyn toiselle kasvattajalle UK:hon mailitse pennusta. Hirmusti kyllä tekisi mieli ottaa koira Marylta, mutta kun ei tiedä milloin hän

Lue lisää »
Scroll to Top