Kyltti

Kävin tänään pikaisesti kirppiksellä, jossa myös myydään uutta tavaraa.

Ainoa ostos & löytö oli tälläinen flattikytti:

Flatit vartioi

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kyltti vaikuttaa vähän paperia paremmalle (peltiä), joten toivotaan että kestää pitkään.

Pakkohan noista ’pedoista’ on olla kunnon varoitukset, ettei kukaan saa vahingossa sarja-suukkoja.

Satunnaisia poimintoja

Niin kuin tuhka tuuleen

Meni viikonlopun alkuperäiset suunnitelmat. Tonyn piti tulla Suomeen perjantaista maanantaihin, mutta lentokoneet eivät lennäkkään. Pakettikaan, jonka hän lähetti etukäteen, ei ole vielä saapunut. Saattaa johtua,

Lue lisää »

Näppy update

Tänään Alfien näppy näyttää tältä. Alfie Edit: tuo näppy on finni. Ei ole koskaan nartuilla ollut, vaan nyt vain Alfiella.

Lue lisää »

Kuulumisia

Nettiyhteys meni poikki torstaina ja toistaiseksi olen ilman yhteyksiä kotona. Huomenna toivottavasti tulossa parannusta asiaan. Loma loppui ja palasin töihin eilen. Viikon aikana on kaksi

Lue lisää »
Scroll to Top