Kuningasajatus

Syksyä
Tästä ei varmaan pitäisi kirjoittaa. Menee viimeisetkin ”maineen” rippeet.

No, kirjoitan kumminkin. Viikko meni tukkoisissa merkeissä: joko flussaa tai siitepölyallergiaa. Nenä oli ihan kipeä niistämisestä (iho rikkoutunut). Yritin rasvata, mutta rasva ”poltti” iholla. Sitten keksin ratkaisun: kalanmaksaöljyä rikkoutuneelle iholle. Ja se toimi. Ei yhtään kirvellyt ja iho alkoi parantua. Itse asiassa aikoinaan kuulin tämän kikan heppatallilla: kun hevosta oli purtu ja turkki hävyksissä kohdasta, niin siihen hierottiin kalanmaksaöljyä.

Siirsin sitten tämän Nikiin. Sen turkki taas hilseili ja oli eloton. Hieroin vähän kalanmaksaöljyä käsiini ja silitin sen Nikin turkkiin. Sitten vielä harjasin Nikin. Tulos näytti hyvälle. Turkki alkoi taas kiillellä ja hilseilyäkään ei näkynyt. Kaikki vaikutti hyvälle.

Vietin monta tuntia pihatalkoissa ja tulin kotiin: Nikin turkki haisi vanhalle kalalle….

Paras varmaan ihan pii / piimaajauhetta käyttää. Se on toiminut ennenkin. Tosin tuloksia pitää hieman odotella, mutta eipä haise.

Satunnaisia poimintoja

Forssan näyttely

Koko kööri käväisi tänään Forssan kesänäyttelyssä. Onneksi Tiina tuli mukaan, koska muutoin noiden kanssa liikkuminen olisi ollut ”vähän” haastavaa (tavarat ja koirat). Minnie oli ainut

Lue lisää »

Pentu mahtuu lennolle

Sain eilen varmistuksen, että pentu lentää kanssani kabiinissa 3.6. Hienoa! Nyt sitten vaan jännätään tuleevaa pentua 🙂 Kutsuja Joostiin olisi myös tarjolla. Laita viestiä jos

Lue lisää »

Roskisdyykkari

Katsoin juuri webcamin kautta mitä tytöille kuuluu. Ella on dyykannut roskiksen ja roskia on ympäri kämppää. Jotain on hyvä myös vähän maistella…. Eilen illalla tehtiin

Lue lisää »
Scroll to Top