Sininen
Valokuvatorstain haasteena on sininen. Flatit näyttävät hyviltä sinisellä taustalla.
Valokuvatorstain haasteena on sininen. Flatit näyttävät hyviltä sinisellä taustalla.
[:fi]Minnie pääsi aamulla mannekiiniksi ja otin hänestä kuvan istumassa apukuljettajan paikalla kotipihalla. Ei ehtinyt kuumakaan tulla, mutta lampeen suuntasi kuvauksen jälkeen. Ko. kuvat jaossa FB:ssä.
Lauantai aamuna piti herätä jo klo 5 ja viedä Niki ja Veera-kissa mummolaan hoitoon. Isä heitti sitten kentälle. Lauantaina suuntasin Andoveriin. Sunnuntaina haimme Maryn pojan