Kouvola 21.8.10

Eddie kävi vuorostaan pyörähtämässä näyttelyssä.

Kirjoitan arvostelun tähän kunhan löydän sen.

EH, AVO1, AVK3

Tuomari: Alberto Cuccillato, Italia

Eddie

Satunnaisia poimintoja

Kili

Wilma järjesti juhannusyllätyksen: poikakilin. Laskettu aika olisi ollut viikon kuluttua viikonloppuna. Odottelin synnytystä ensi viikolla, joten vielä olin ”turvallisin” mielin. Sitten kuului ovelta koputus ja

Lue lisää »

Lausunto v3

Eddie kävi tänään uusintakuvissa. Otimme kolmet kuvat, joista kaksi eläinlääkäri itse vie huomenna Kennelliiton paneliin. Yhden kuvan toimitan Tonylle Englantiin ja pyydän sieltä lausunnon. Edelleenkin

Lue lisää »

Terveisiä vuosien takaa

Pitkästä aikaa aukaisin esihistoriallisen kännykkäni, jotta sen avulla voisin testata erästä nykyisen puhelimeni toimintoa. Samalla tuli katsottua vanhan puhelimen sisältä ja sieltä löytyi arvokkaita kuvia.

Lue lisää »
Scroll to Top