Kouvola 21.8.10

Eddie kävi vuorostaan pyörähtämässä näyttelyssä.

Kirjoitan arvostelun tähän kunhan löydän sen.

EH, AVO1, AVK3

Tuomari: Alberto Cuccillato, Italia

Eddie

Satunnaisia poimintoja

Älä paista koiraasi autossa

[:fi]Minnie pääsi aamulla mannekiiniksi ja otin hänestä kuvan istumassa apukuljettajan paikalla kotipihalla. Ei ehtinyt kuumakaan tulla, mutta lampeen suuntasi kuvauksen jälkeen. Ko. kuvat jaossa FB:ssä.

Lue lisää »

Englannin reissu

Lauantai aamuna piti herätä jo klo 5 ja viedä Niki ja Veera-kissa mummolaan hoitoon. Isä heitti sitten kentälle. Lauantaina suuntasin Andoveriin. Sunnuntaina haimme Maryn pojan

Lue lisää »
Scroll to Top