Suomenajokoiran koppikamera:
http://www.suomenajokoira.info/koppikamera/index.php
Perinteitä kunnioittaen
Käytiin taas Eddien kanssa taippareissa. Muuten meni tosi hyvin, mutta fasaani sitten vähän maistui sallittua enemmän. Eddie ei ole ennen fasaaniin tutustunut, joten en osannut