Koppikamera

Satunnaisia poimintoja

Perinteitä kunnioittaen

Käytiin taas Eddien kanssa taippareissa. Muuten meni tosi hyvin, mutta fasaani sitten vähän maistui sallittua enemmän. Eddie ei ole ennen fasaaniin tutustunut, joten en osannut

Lue lisää »

Kennel cough

[:fi]Kun Haniella oli juoksu, niin käytiin poikkeuksellisesti Minnien kanssa koulutuksessa 21.12. Reilu viikko sen jälkeen Minnie alkoi yskimään. Aluksi kuvittelin, että sillä oli jäänyt jotain

Lue lisää »
Scroll to Top