Elmo
Mitenkäs tämän nyt selittäisin…. Yksi kaverini meni tänään katsomaan kissoja (samasta paikasta, josta Lottakin on) ja päätin mennä mukaan. Lähdin sieltä kissan kanssa elikkä Lotta
Mitenkäs tämän nyt selittäisin…. Yksi kaverini meni tänään katsomaan kissoja (samasta paikasta, josta Lottakin on) ja päätin mennä mukaan. Lähdin sieltä kissan kanssa elikkä Lotta
Valokuvatorstain haaste on kodikas, kotoinen. Tässäpä Niki kotoisasti loikoilee saunan lauteilla. Elmo flatti saunaseurana.
Koirat rannalla (ei Kaivarissa kuitenkaan). Ystäväni koirieni kanssa Kaivarissa. Tämä nyt ei koiriin liity, mutta oli jotenkin niin hyvä kuva, että piti lisätä.