Joraava kultsu

Pitkästä aikaa tämä klipsi tuli eteen.

Satunnaisia poimintoja

Sekalaista

Onko kellään kokemusta matoääkkeestä nimeltä Nemavet? Ilmeisesti kilon purkki maksaa jotain reilut 50 euroa? Ajattelin, että jos tuo purkki kestää kauan ja on hyvä, niin

Lue lisää »

Vinkki kuumuuteen

Valittelin tänään Eddien hoitotädille kuumuutta. Hän sanoi näppärästi: ”Menet vaan sinne lattiatasolle ja nautit huiskivien häntien tuomasta viileydestä”. Joskus ratkaisu on yksinkertainen 🙂

Lue lisää »

Mitä menossa?

Pojat seuraavat tiivisti koiramaailman ilmiöitä ja kommentoivat niistä tärkempiä. Tänään mietittiin joululahjoja. Ollaan me niin taitavia!

Lue lisää »
Scroll to Top