Sekalaista
Onko kellään kokemusta matoääkkeestä nimeltä Nemavet? Ilmeisesti kilon purkki maksaa jotain reilut 50 euroa? Ajattelin, että jos tuo purkki kestää kauan ja on hyvä, niin
Pitkästä aikaa tämä klipsi tuli eteen.
Onko kellään kokemusta matoääkkeestä nimeltä Nemavet? Ilmeisesti kilon purkki maksaa jotain reilut 50 euroa? Ajattelin, että jos tuo purkki kestää kauan ja on hyvä, niin
Valittelin tänään Eddien hoitotädille kuumuutta. Hän sanoi näppärästi: ”Menet vaan sinne lattiatasolle ja nautit huiskivien häntien tuomasta viileydestä”. Joskus ratkaisu on yksinkertainen 🙂
Pojat seuraavat tiivisti koiramaailman ilmiöitä ja kommentoivat niistä tärkempiä. Tänään mietittiin joululahjoja. Ollaan me niin taitavia!