Isovanhemmat

Isovanhemmat 1 IsovanhemmatEllan ”isovanhemmat” tulivat Suomeen. Menimme kahdestaan kentälle vastaan (Niki jäi kotiin).

Molemmat olivat aika ihastuksissaan kun näkivät Ellan nyt ensimmäistä kertaa, koska he omistavat Ellan isän eikätkä siis ole kasvattajia (Ellalle).

Ann sanoi, että Ellassa on ”se kaikki” ja että se tarvitsee vielä aikaa kehittymiseen (1v 3kk).

Illemmalla skypetin (out’illa) Marylle lankaluuriin (Ellan kasvattaja UK:ssa) ja kerroin, että Ann oli nähnyt Ellan ja kehunut sitä kovin. Mary oli mielissään. Hänellä on juuri parhaillaan 9 pentua ihan samasta yhdistelmästä kuin Ellakin ja ne ovat nyt 1kk ja 1pv vanhoja. Marylla on Bonnie samasta pentueesta kuin Ella ja se on menestynyt hyvin näyttelyissä.

Satunnaisia poimintoja

Ihmeiden ihme

Suuri ihme on tapahtunut: Alfie otti variksen suuhun! Kauan se kesti, mutta voi sitä (omistajan) riemua. Hyvä kun maanpinnalla pysyi. Annalle terveiset, että vihdoinkin tässä

Lue lisää »

Ellan hoidosta

Ellan oksentelu alkoi n. lokakuun puolivälissä ja vain sen lääkäriin ennen SJN:n näyttelyä. Ellasta ei tuolloin huomattu mitään poikkeavaa vaikka siitä otettiin röntgenkuvat. Tosin ne

Lue lisää »

Netistä bongattua

Kotirintamalla ei mitää uutta ole tapahtunut. Ilman vähän kylmenivät ja palasimme Myllikselle, jossa nyt voi taas rauhassa ulkoiluttaa tyttöjä. Hyvä juttu! Katariina Mäki ja Riitta

Lue lisää »
Scroll to Top