Ihanaa

…sanoivat pojat kun pääsivät taas päivittäiselle Myllislenkilleen.

Sama valokuvaversiona:

Klikkaa kuvaa, niin näet sen isompana.

Pojat rannallaMyllisMeno päällä

Äsken mentiin, nyt tullaan.Vähän roiskuu…Täyskäännös

Eddie seisoo etutassuilla?Eddie katselee järvelle

Satunnaisia poimintoja

Romantikko

Eddie taitaa olla romantikko. Nyt illalla se kävi takapihalla ja toi sieltä ruusunnuppuja sisälle ja levitti matolle. Tai sitten tuo on tervetuloa toivotus uudelle pennulle

Lue lisää »
Lemmikin kanssa retkellä
lenkkeily

Retkellä lemmikkien kanssa

Lähialueelta voi löytyä mielenkiintoisia kohteita, joita ei ole vielä koettu. Vaikka täällä tiluksilla tullut asuttua reilu 12 vuotta, niin 10km:n päässä oleva Konianvuori on ollut

Lue lisää »

Back!

Netti saatiin juuri muutama minuutti sitten toimimaan! Jippiiiiiiii! Melkein 2 viikkoa ehdin reissun jälkeen olla uudessa kodissa ilman toimivaa yhteyttä, mutta nyt pelittää. Kerron lisää

Lue lisää »
Scroll to Top