Tulokset Kennelliitolta
Sain textarin Kennelliitosta: Ellan lonkat A/A, kyynärpäät 0/0. Ji-piii! 🙂 Ai niin, Ella ja Niki ilmoittautuivat tänään SNJ:n päänäyttelyyn. Tänään onkin viimeinen ilmoittautumispäivä. Kangashäkkikin tuli
Sain textarin Kennelliitosta: Ellan lonkat A/A, kyynärpäät 0/0. Ji-piii! 🙂 Ai niin, Ella ja Niki ilmoittautuivat tänään SNJ:n päänäyttelyyn. Tänään onkin viimeinen ilmoittautumispäivä. Kangashäkkikin tuli

[:fi]Minnien vasemman sisäkorvan poistosta tulee kohta jo vuosi. Koko vuoden olen säännöllisesti pari kertaa viikossa putsannut Minnien oikeaa korvaa. Hyvin mahdollisesti tälle tahdille ei ole pakottavaa tarvetta,
Kävin tänään turisteeraamassa flattikerhon ALO- ja AVO-kokeessa. Olin Nikin kanssa ALO-kokeissa joskus 1995-1997 välisenä aikana ja ne on siitä muuttuneet. Nikin jälkeen ei ole ollut