Kuvauksissa
Pojat olivat tänään Pevisa-kuvauksessa Skutilla. Molemmat saivat lonkista A/A, kyynärnivel 0/0 ja polvet 0/0. Virallinen lausuntohan tulee Kennelliitolta, mutta luotan kyllä Skutin lausuntoon (enemmän kuin
Pojat olivat tänään Pevisa-kuvauksessa Skutilla. Molemmat saivat lonkista A/A, kyynärnivel 0/0 ja polvet 0/0. Virallinen lausuntohan tulee Kennelliitolta, mutta luotan kyllä Skutin lausuntoon (enemmän kuin
Ellan tilanne ei ole paljon muuttunut. Se oli torstain paastolla ja tänään (pe) on saanut hieman riisiä. Eilen Mylliksellä kyykki useita kertoja, samoin tänään. Juttelin

[:fi]Flatit, tai koirat ylipäätään, ovat tehokkaita personal trainereita. Keli kuin keli, niin lenkille on lähdettävä. Lähtö se haastavin vaihe. Muutenhan kaikki onkin sitten helpompaa ja kivempaa.