Hyvää juhannusta

Flatit toivottavat kaikille hyvää ja rauhallista Juhannusta!

xx

Satunnaisia poimintoja

Synttäri aamu

Aamu alkoi ”Sä kasvoit neito kaunoinen” -laululla. Taloyhtiömme puheenjohtaja oli nostanut lipun salkoon Nikin syntymäpäivän kunniaksi. Tuo kuvan liputuskuva on ihan oikeasti juuri otettu taloyhtiömme

Lue lisää »

5 viikkoa

Pennut tulevat tänään 5 viikkoa ja taas on  matokuurin aika. Saas nähdä kuinka tänään uppoaa 🙂 Kova touhotus on pennulla ja sanomalehtiä kuluu. Onneksi eilen

Lue lisää »

Eddie 8v

Taas suuren juhlan tuntua kun Eddie pääsi miehen ikään. Aamu alkoi luonnollisesti ”Hyvää syntymäpäivää” laululla juhlakalulle. Illemmalla oli metsälenkin vuoro ja mentiin vähän uutta reittiäkin,

Lue lisää »
Scroll to Top