Synttäri aamu
Aamu alkoi ”Sä kasvoit neito kaunoinen” -laululla. Taloyhtiömme puheenjohtaja oli nostanut lipun salkoon Nikin syntymäpäivän kunniaksi. Tuo kuvan liputuskuva on ihan oikeasti juuri otettu taloyhtiömme
Aamu alkoi ”Sä kasvoit neito kaunoinen” -laululla. Taloyhtiömme puheenjohtaja oli nostanut lipun salkoon Nikin syntymäpäivän kunniaksi. Tuo kuvan liputuskuva on ihan oikeasti juuri otettu taloyhtiömme
Pennut tulevat tänään 5 viikkoa ja taas on matokuurin aika. Saas nähdä kuinka tänään uppoaa 🙂 Kova touhotus on pennulla ja sanomalehtiä kuluu. Onneksi eilen
Taas suuren juhlan tuntua kun Eddie pääsi miehen ikään. Aamu alkoi luonnollisesti ”Hyvää syntymäpäivää” laululla juhlakalulle. Illemmalla oli metsälenkin vuoro ja mentiin vähän uutta reittiäkin,