Heidi

On laulu, että ”jokainen ihminen on laulun arvoinen”.
Nykyisin sen voinee muuttaa ”jokainen ihminen on postauksen arvoinen”.

Sain eilen suruviestin, että kaverini Heidi on poissa. Hän kuoli yllättäen lauantai-sunnuntai välisenä yönä.

heidi

Lepää rauhassa Heidi. Toivottavasti asiat ovat paremmin sillä toisella puolella.

Satunnaisia poimintoja

Joulu

Tytöt olivat ilmeisesti olleet kilttejä kun saivat niin paljon lahjoja (luita, namia). Joulukuvauskin suoritettiin takapihalla. Hyviä Jouluhetkiä koirienne kanssa! Hellikää niitä!

Lue lisää »

Äänestä

Ehdokkaat numerolla 19 esittäytyvät. Voittoon vaikka masinoimalla! Kaikki keinot sallittuja. Samalla Ella ja Niki haastavat kaikki lukijat mukaan kilpailuun. Paras (eli me) voittakoon! 😉

Lue lisää »
Scroll to Top