Heidi

On laulu, että ”jokainen ihminen on laulun arvoinen”.
Nykyisin sen voinee muuttaa ”jokainen ihminen on postauksen arvoinen”.

Sain eilen suruviestin, että kaverini Heidi on poissa. Hän kuoli yllättäen lauantai-sunnuntai välisenä yönä.

heidi

Lepää rauhassa Heidi. Toivottavasti asiat ovat paremmin sillä toisella puolella.

Satunnaisia poimintoja

Näyttely- vai käyttölinjainen

Kävin tänään ostamassa pojille lisää ruokaa. Samalla mietin josko ostaisi vähän vahvempaa kun nykyisen kanssa olen joutunut nostamaan ruokamääriä. Myyjä tuli siihen paikalle kun vertailin

Lue lisää »

Paluu arkeen

Pääsiäisen ja aprillipäivän jälkeen on palu arkeen. Vuosi sitten tosin sain enemmän ihmisiä aprillipilalla vipuun kuin tänä vuonna.

Lue lisää »
Scroll to Top