Heidi

On laulu, että ”jokainen ihminen on laulun arvoinen”.
Nykyisin sen voinee muuttaa ”jokainen ihminen on postauksen arvoinen”.

Sain eilen suruviestin, että kaverini Heidi on poissa. Hän kuoli yllättäen lauantai-sunnuntai välisenä yönä.

heidi

Lepää rauhassa Heidi. Toivottavasti asiat ovat paremmin sillä toisella puolella.

Satunnaisia poimintoja

Tikit

Alfielta repesi juuri hetki sitten tikit (lenkillä), tapaukseen ei liittynyt tappelua. Eli käydään paikkaamassa tänään. Tikit olisi saanut ottaa keskiviikkona pois, mutta ainakin nyt reikä

Lue lisää »

Tuhma sana K-15

*kele! Eilen oltiin Tony kanssa treenaamassa ja kuten yleensä Eddie oli hyvä. Alfie oli Tonyn mielestä parempi kuin omastani ja hän kannusti minua yrittämään enemmän

Lue lisää »

Sapuskaa

Pojat ovat olleet luonnollisella ravinnolla maaliskuusta 2010 ja Minnie vuoden iästä lähtien. Ohjeita olen yrittänyt parhaani mukaan soveltaa ja toisaalta tuskin noita nyt kovin pahastikaan

Lue lisää »
Scroll to Top