FlatCam

Tilaamani Contour GPS kypäräkamera saapui tänään. Tästä lähtien nimeltään FlatCam™

Tarkoitus on ensi vuonna kuvata sillä Alpeilla, mutta ennen sitä tietty fillarointia, lenkkiä koiran näkökulmasta (kamera kiinni koirassa) sekä treenejä (omaan oppimiskäyttöön).

Tänään otin sen Lohjan treeneihin. Hyvä puoli tosiaan, että kädet on vapaana kun kamera käy.

Satunnaisia poimintoja

Satiini

Aikoinaan kirjoitin helmaslakanan löytämisen vaikeudesta. Vaikeaksi sen teki se kangas, jonka pitää olla sellainen ettei koiran karvat jää kiinni. Onnistuin löytämään Vormusta oikeanlaiset helmalakanat (satiinia).

Lue lisää »

Hiirenmetsästyskausi

on ilmeisesti alkunut. Koirillakin. Eilen lenkillä Minnie nappasi metsässä päästäisen. Vuohetkin olivat eilisellä vajaan 5km lenkillä. Tällä kertaa ne eivät metsästäneet 😉

Lue lisää »
Scroll to Top