ja Eddiehän meni.
Ei ollut nähnyt kun jätin damin. Lähetys vähän taiteilua, että pysyy tällä polvella ”hangessa” pystyssä kun ei voi siinä kohdin tukeutua sauvakävely -sauvoihin.
ja Eddiehän meni.
Ei ollut nähnyt kun jätin damin. Lähetys vähän taiteilua, että pysyy tällä polvella ”hangessa” pystyssä kun ei voi siinä kohdin tukeutua sauvakävely -sauvoihin.
Tänään se vihdoinkin onnistui: pyöräretki. Alku ei ollut niin helppoa kuin olin kuvitellut: isukki piti soittaa hätiin. Teräsviilalla saatiin sitten vihdoin liitokset sovitettua yhteen ja

Maalla on mukavaa, niin eläimillä kuin ihmisillä. Koiratarhaa duunattu ja lampikin on siistitty. Nyt voi polskia menemään koko kesän. Luonto tarjoaa tekemistä ja iloja sekä
Jalostustietokannassa oli jo Eddien uusi lonkkalausunto: B/B. Postilla varmaankin tulee myöhemmin tänään. Tuo riittää minulle kun B kuitenkin luokitellaan terveeksi. Skuti oli mieltä A/A ja