ja Eddiehän meni.
Ei ollut nähnyt kun jätin damin. Lähetys vähän taiteilua, että pysyy tällä polvella ”hangessa” pystyssä kun ei voi siinä kohdin tukeutua sauvakävely -sauvoihin.
ja Eddiehän meni.
Ei ollut nähnyt kun jätin damin. Lähetys vähän taiteilua, että pysyy tällä polvella ”hangessa” pystyssä kun ei voi siinä kohdin tukeutua sauvakävely -sauvoihin.
Rakas Kennelrehu, Murren Murkina, Musch & muut mahd. raakaruoka yritykset, Onnistuisko teiltä merkitä niihin pieniin n. 600g:n pusseihin mitä ko. pussissa on? Kun ostan 10kg:n
[:fi]Viikko meni tosi nopeasti. Nalle lähti juuri kotiin. Tuli ihan ikävä sitä heti. Niin hauskaa meillä on ollut täällä kun Nalle oli ”lomailemassa”. Hyvin sisarukset
Laitan tämän linkin tänne, koska asialle on mielestäni hyvä tehdä jotain: http://www.adressit.com/susisuomi Edit: samasta aiheesta näyttikin olleen aikaisempi adressi, jossa valtaosa äänistä (4728, kun tuolla