Englantiin kesäkuussa

Olen nyt aikalailla menossa flattiviikonloppuun Englantiin. Ainakin suunnittelu on päällä.

Samalla voisi sen jälkeen jatkaa Isle of Wight saarelle. Aivan mielettömän upea saari. Siellä taitaa olla yksi flattikasvattajakin, mutta en ole varma enkä tunne.

Tarkoitus olisi fillaroida katsellen upeaa saarta. Olisiko kukaan kiinnostunut lähtemään matkaseuraksi? Ystävättäreni Heidi, joka asuu Englannissa, on ilmeisesti tulossa flattiviikonloppuun mutta tuosta IOW:stä ei ole vielä varma.

Alustavaa agendaa:

Pe 6.6 lento UK:hon ja bussi/juna Birminghamiin (tai Heidin luona yötä ja aamulla Birminhamiin)
Majoitus B&B

Su ilta 8.6 junalla Birminhamista Portsmouthiin ja paatilla IoW:lle
Myös mahdollista, että yöpyminen Portsmouthissa ja aamulla 9.6 IoW:lle.
Tällöin voi liittyä myös mukaan , eli Lontoosta suoraan Portsmouthiin.

Ma 9.6 IoW:llä kävelyä/vaellusta, maastopyöräilyä, purjehdusta, ratsastusta, golfia, eläintarha visiitti tai jotain muuta mieltä ylentävää. Nähtävyyksiä myös löytyy! Esim Old Village.

Ti 10.6 => samoja vaihtoehtoja kuin yllä.

Pe 13.6 poistuminen IoW:lta. Mahdollisuus jäädä Lontooseen viikonlopuksi tai lähteä kotiin. Toki voi jäädä IoW:kin.

Siis tässä hahmotelmaa. Ohjelmaa voi yhdistää vielä vierailua flattikenneleissä. Ilmeisesti käyn Belsud kennelissä (Mary poika Anthony jatkaa sitä) ja Wheathold-kennelissä.

Liikuntavaihtoehtoja:
http://www.islandbreaks.co.uk/site/sports-and-outdoor-activities

Koettavaa & nähtävää:
http://www.islandbreaks.co.uk/site/places-to-visit

Shoppailu:
http://www.islandbreaks.co.uk/site/shopping

Kiinnostuneita?

Satunnaisia poimintoja

Skype In

Otin Skype In numeron ainakin seuraavaksi 12 kk:ksi, jotta voin tarvittaessa käskeä koiria (tai lähinnä Ellaa) olemaan hiljaa. Jos webin kautta huomaan Ellan haukkuvan, niin

Lue lisää »

Viikonloppu

Ei mitään erikoista tilitettävää. Lauantaina ja sunnuntaina käytiin tunnin lenkillä Mylliksellä. Meikä dementiakäveli, eli oli sauvat mukana metsässäkin. Oli hyvä tukea jalkaa tarvittaessa niihin tuon

Lue lisää »

Kylmänsieto

Lenkkeilty on normaalisti viime päivät. Kävimme juuri reilun tunnin iltalenkillä valaistulla ulkoilualuella. Ketään ei tullut vastaan, mutta juuri siksi menimmekin myöhään.Koirat eivät tietenkään voineet välttää

Lue lisää »
Scroll to Top