Ella oli tänään elämänsä toisella hiihtoreissulla. Nyt suksi lipsui sen verran, että olimme vain 1h 15min. Tällä kertaa kamera oli mukana. Ihana aurinkoinen päivä.
Kylmänsieto
Lenkkeilty on normaalisti viime päivät. Kävimme juuri reilun tunnin iltalenkillä valaistulla ulkoilualuella. Ketään ei tullut vastaan, mutta juuri siksi menimmekin myöhään.Koirat eivät tietenkään voineet välttää
