Eddie kotona

Sain puhelun, että eräs nainen oli ottanut Eddien kiinni. Niinpä lähdin parin km:n päästä autolla karkuria hakemaan.

Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Mitenköhän tuota aitaa vielä virittäisi…? Tai ehkä pitää luovuttaa ja laittaa pitkällä narulla Eddie kiinni eikä antaa olla pihalla kytkemättä.

Satunnaisia poimintoja

Uudistetut kotisivut

Pojilla on nyt uudistetut kotisivut. Kiitos Annalle ja Raminille hienosta työstä. Jos itse haluat hienot ja toimivat kotisivut, niin otappa heihin yhteyttä! Myös blogisuunnittelussa. Meikäläisen

Lue lisää »

Mylliksellä

Kävin koirien kanssa tänään Mylliksellä. Aluksi ajattelin, että keskityn vain Eddieen ja jätän Nikin kotiin. En kuitenkaan hennonut jättää Nikiä. Niinpä menimme koko poppoo uimaan.

Lue lisää »
Scroll to Top