Taipparit
Olin ilmoittanut Ellan taippareihin, mutta ei päästy. Oltais oltu varakoirana. Ihan hyvä, koska en sitten saanut Ellaa ottamaan pupua. Sain naapurilta pienemmän pupun, mutta sekään
Olin ilmoittanut Ellan taippareihin, mutta ei päästy. Oltais oltu varakoirana. Ihan hyvä, koska en sitten saanut Ellaa ottamaan pupua. Sain naapurilta pienemmän pupun, mutta sekään
Koira-aihetta Conan show:sta. Alunperin laitoin tuonne Flattie blogin puolelle, mutta tulkoon tännekin 🙂
Eddie on auttanut puutarhassa viikonlopun aikana. Koko nurmikko on mylläksen alla ja Eddie on pitänyt seuraa ja vähän auttanut ylimääräisten juurten kanssa (minä revin juuret