Back

Ei tullut sitten järkkäriä uitettua leirillä.

Ainut kuva leiriltä on iltahämärässä kännyllä napattu.

Multimedia message - Share on Ovi

Naapurin Otto oli innosta soikeana kun tulimme kotiin. Se oli täällä pitänyt vahtia niin, ettei äitinikään ollut päässyt terassille.

Satunnaisia poimintoja

Nutra Nuggets / Aflatoksiini

Onneksi koirani eivät enää syö Nutra Nuggets -ruokaa. Ellan myötä siirryimme Royal Canin ruokaan kasvattajan suosituksesta.Ensimmäinen Flattini, Mira, söi myös Royal Canin ruokaa. Silloin sitä

Lue lisää »

Työmaakoppi

Eilen tuli käytyä Kotkassa katsomassa pari työmaakoppia. Yksi niistä oli jo mennyt heppatallille. Ne olivat olleet kiinni toisissaan, joten 6×2.5m kopeissa oli yksi pitkä sivu

Lue lisää »

Juhlahumua

Pojat ovat täyttäneet 4-vuotta. Eddie aikaisemmin huhtikuussa ja Alfie torstaina. Alla Alfie ennen ja jälkeen lahjan:

Lue lisää »
Scroll to Top