Lennot varattu
Nyt on sitten lennot varattu flattiviikonloppua varten kesäkuussa + pari ylimääräistä päivää. Lähtö pe 6.6 ja paluu ke 11.6. Edullisimmat liput näytti saavan Terminal A:n
Nyt on sitten lennot varattu flattiviikonloppua varten kesäkuussa + pari ylimääräistä päivää. Lähtö pe 6.6 ja paluu ke 11.6. Edullisimmat liput näytti saavan Terminal A:n
Olisi kiva saada lenkit pläjäytettyä tänne sivulle tällälailla. En saa iFrame widgettiä pelittämään WP:ssä vaikka kiltisti tein ohjeiden mukaan. Damn…. Ehkä vois kokeilla jotain vanhempaa versioo
Liittykääpäs kaikki reippaat Nokian GPS-kännyn omistajat flattien kuntopiiriin. Ohjelman voi ladata ilmaiseksi täältä. Jos asetuksista laitat reippailun julkiseksi, niin se ei tule erikseen näkyviin flattien