Uusi lelu – aktivointipeli

Mielenkiintoinen aktivointipeli oli myynnissä ja pitihän se hankkia. Nyt sitten treenausta kaikkien kolmen koiran kanssa erikseen. Kuka oppii ensiksi?

Tällainen hauska lelu oli Lidlissä myynnissä ja pitihän se saada.

Koiran aktivointipeli

Aluksi latasin härpäkkeen  ison osan, johon nappulatkin tulevat. Siihen pitää ohjeiden mukaan käyttää mukana tullutta latausjohtoa (usb).

Kun tuo oli ladattu, niin sitten se pieni osa, joka antaa isolle signaalia. No, siihen ei sitten käynytkään se mukana tullut latausjohto, vaan latasin samalla piuhalla kuin muitakin älylaitteita.

Sitten vaan virta päälle molempiin ja nappuloita sisään.

Toimi heti ja helposti. Olisipa kaikki laitteet näin helppoja.

Aktivointipeli & 1. käyttökerta ala mickie

Sitten kokeilemaan.

 

Olihan se hauska seurata koiran ilmeitä ja ihmettelyä tuon laitteen äärellä.

Katsotaan kuinka kauan kestää kun koirat ovat ymmärtäneet tassulla painaa, jotta ruokaa tulee. Seuraava vaihe on sitten laittaa ko. nappula seinälle, josta sitä voivat painella.

Saavat koirat huikopalaa. Tosin taitaa loppua heti alkuunsa 🙂

Blogiin tulossa lisää videoita kunhan vähän treenaillaan lisää.

 

Satunnaisia poimintoja

Rakkauslapsia

[:fi]Sain vieraskirjaan toissapäivänä viestin, että pojista on tullut isä. Itse asiassa pennut syntyivät jo 25.9 ja niitä oli neljä. Kaksi ovat äitinsä lailla Suomen Lapinkoiria

Lue lisää »

Agilitysta

Sattumalta törmäsin ohjelmaan, jolla voi seurata omaa edistymistä Agilityssä. 30 päivää saa kokeilla ilmaiseksi. Kieli on englanti. Tiedoksi niille, joita aihe kiinnostaa.

Lue lisää »
Scroll to Top