3. toko

3. toko 1 3. tokoEllalla oli taas koulua.
Meillä oli samoja harjoituksia kuin edellisillä kerroilla. Harjoitus tekee mestarin 😉
Sain huomautuksen siitä, miten usein käytän seuraamisharjoituksessa Ellan nimeä. Ihan hyvä kun huomautettiin. Ei kovin hyvä tapa. Pitänee petrata tuon suhteen. Se tosin oli aika vaikeaa kun sitä hetken ehdin paikan päällä harjoitella. Ellalla sitä vastoin meni taas hyvin treenit. Se osasi pysyä hienosti paikoillaan kun sen ympäri kiersi toinen koira. Samoin kun kuljimme kaikki ringissä (kävelimme ympyrää) ja sitten jätimme koirat paikoilleen ja jatkoimme kerran ympäri koirien odottaessa paikoillaan, niin Ella odotteli kiltisti. Hyvä tyttö!

Satunnaisia poimintoja

Vääntöä

Maanantaina olimme taas Minnien kanssa koulutuksessa. Ei ihan putkeen mennyt… Oli kunnon hössötys päivä ja meinasin jo luovuttaa kun hommasta ei tullut mitään: Minnie vain

Lue lisää »

Ei mitään uutta

Joka päivä käyty uimassa joko kumipatjan kanssa tai ilman. Joku rannalla jo ihmettelikin, että kuinka koirani jaksavat uida putkeen noin paljon. No, flatti rakastaa uimista.

Lue lisää »

Taipparit

Olin ilmoittanut Ellan taippareihin, mutta ei päästy. Oltais oltu varakoirana. Ihan hyvä, koska en sitten saanut Ellaa ottamaan pupua. Sain naapurilta pienemmän pupun, mutta sekään

Lue lisää »
Scroll to Top