Ellalla oli taas koulua.
Meillä oli samoja harjoituksia kuin edellisillä kerroilla. Harjoitus tekee mestarin 😉
Sain huomautuksen siitä, miten usein käytän seuraamisharjoituksessa Ellan nimeä. Ihan hyvä kun huomautettiin. Ei kovin hyvä tapa. Pitänee petrata tuon suhteen. Se tosin oli aika vaikeaa kun sitä hetken ehdin paikan päällä harjoitella. Ellalla sitä vastoin meni taas hyvin treenit. Se osasi pysyä hienosti paikoillaan kun sen ympäri kiersi toinen koira. Samoin kun kuljimme kaikki ringissä (kävelimme ympyrää) ja sitten jätimme koirat paikoilleen ja jatkoimme kerran ympäri koirien odottaessa paikoillaan, niin Ella odotteli kiltisti. Hyvä tyttö!
Vääntöä
Maanantaina olimme taas Minnien kanssa koulutuksessa. Ei ihan putkeen mennyt… Oli kunnon hössötys päivä ja meinasin jo luovuttaa kun hommasta ei tullut mitään: Minnie vain