Jalostustietokannassa oli jo Eddien uusi lonkkalausunto: B/B. Postilla varmaankin tulee myöhemmin tänään. Tuo riittää minulle kun B kuitenkin luokitellaan terveeksi. Skuti oli mieltä A/A ja
Bongasin Eddien jalasta hieman tihkuvan pikku patin. Se on ihossa vain kun sitä saa puristeltua sormien väliin. Yritin hirttosilmukkaa siihen, mutta se ei onnistunut. patti