Eddie kotona

Sain puhelun, että eräs nainen oli ottanut Eddien kiinni. Niinpä lähdin parin km:n päästä autolla karkuria hakemaan.

Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Mitenköhän tuota aitaa vielä virittäisi…? Tai ehkä pitää luovuttaa ja laittaa pitkällä narulla Eddie kiinni eikä antaa olla pihalla kytkemättä.

Satunnaisia poimintoja

Lusittu

Nyt on lomat lusittu (Englanti & Alpit) ja palattu arkeen. Koirilla taisi olla hauskaa dogsittereiden kanssa kun tulin la-su yönä kotiin, niin eivät ne yhtä

Lue lisää »

TS: Rotukoirasta tuli ongelmaostos

Taloussanomissa oli ihan aiheellinen juttu koirista: Rotukoirasta tuli ongelmaostos. Nykyisestä Agrian sairastelukärjestä löytyvät muun muassa bokseri, berninpaimenkoira, saksanpaimenkoira ja peräti kolme noutajaa. Varsinkin viimeksimainitut ovat

Lue lisää »

Ella ja Attapekt

Kirjoittelen tätä postausta nyt toistamiseen kun pdf jumitti koko selaimen (prkl), joten tulee ehkä lyhennetty versio. Olin vähän hätäinen kun ajattelin Attapektin auttaneen Ellaa. Sama

Lue lisää »
Scroll to Top