Flatit filmitähtinä

Videoklipsit jatkuvat…
Eilen tosiaan jäivätkin pahaan paikkaan. Ikään kuin juoni jäi kesken. No, nyt jatkuu tämä suuri jännitysnäytelmä flatit jäällä.

Lisää:

Nämä on kuvattu ihan tavallisella digikameralla (pokkari), jossa on mpg mahdollisuus. Laatu sitten sen mukainen. Tosin nyt kuva on parempi kun pienensin tuota Googlen default kokoa.

Satunnaisia poimintoja

Patella tilitystä

Töissä meni sen verran pitkään (aamukin venähti pitkäksi kotona), että ajattelin jättää torstain Tokon väliin. Viime kerralla oli puhetta, että vetäjä ei ehkä pääse paikalle,

Lue lisää »
Scroll to Top