Keikkaa pukkaa

miettii Eddie.

Perjantaina klo 13 Eddiellä on edessä vastaanottokomitean rooli Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Maryn poika Tony tulee Suomeen 10 päiväksi ja tietysti Eddie menee vastaan henkilöä, joka valitsi hänet pentueesta tähän maahan. Tämä on Tonyn ensimmäinen vierailu Suomessa. Norjassa hän on käynyt Flat Garden kennelissä kylässä. Harmi, että Norjan pojat eivät tulekaan Suomeen kuten alunperin oli suunnitelmissa.

Lauantaina menemme katsomaan flattien päänäyttelyä Hyvinkäälle. Pojat jäävät vielä kehittymään kotiin. Tony pääsee samalla näkemään Fridan, joka on Belsud koiran suora jälkeläinen.

Satunnaisia poimintoja

Oliiviöljyä

Miehet mustissa ovat päättäneet kokeilla uutta ja kehuja saanutta oliiviöljyä yhdessä omistajansa kanssa. Kerromme myöhemmin arviomme.

Lue lisää »

Siipiä

Eddien hoitotäti Tiiu juuri soitteli. Hän oli enonsa luona ja eno oli käynyt metsällä. Tiiu kyseli, että olisiko siiville käyttöä. Ja onhan niille. Pojat saavat

Lue lisää »

Mobiilibloggaus

Olen nyt kännykällä netissä. Tähän on tultu…. Koskakohan sitä kunnon linjaa sopisi toivoa? Englannin Flatcoated Retriever Society Yearbook 2008 tuli viime viikolla. Laitan siitä myöhemmin

Lue lisää »
Scroll to Top