Wilma & Wilho

Vuohet muuttivat eilen Savitaipaleelle Eijan luo.

"Me ei pysytty heti kättelyssä aidan takana ja ollaan nyt leikassa"

Aidan kanssa oli heti kättelyssä haasteita kuten vain voi vuohien kanssa ollakin 🙂 No, Eijalla on hommia saada aitaus vuohen pitäväksi. Meneehän se äitienpäivä niinkin.

Minulle jäi vielä blondit Lumikki & Hilla ja jälkimmäinen niistä toivottavasti saa tässä kuussa kilin.

Wilmalla & Wilholla on tosi hienot sisätilat nyt ja heille vielä tehdään erikseen pihatto myöhemmin. Nyt niiden sisätilat ovat tiilestä ja kaksi isoa boxia. Yhdessähän nuo nukkuvat, mutta onpahan tilaa.

Minnie oli mukana reissussa ja käyttäytyi tosi hienosti. En usko, että pojat olisivat olleet yhtä rauhallisia. Minnien viime maanantaisesta hössötyksestä ei ollut tietoakaan.

Minnie Savitaipalleella.

Satunnaisia poimintoja

Äänivahti

Toinen seinänaapurini soitti eilen ja kertoi, että koirat haukkuvat hurjasti. Hän on tästä aika ajoin maininnut luovin sanankääntein. Aluksi otin sen kirjaimellisesti ja kävin toisen

Lue lisää »

Näyttelyyn

Eddien ensimmäinen näyttely on tänään. Sataa aika lailla ja se on ulkonäyttely. No, flatit tykkää. Pitää vain ottaa pikkukamera mukaan eikä tuota parempaa. Kirjoittelen illemmalla

Lue lisää »

Ruoka

on kallista Suomessa ainakin. Viime viikolla tuli keskusteluta kerta jos toinenkin aiheesta. Myös toinen osapuoli kummasteli näitä kalliita hintoja. Otetaanpa vaikka koiraruokamerkki X josta käytetään

Lue lisää »
Scroll to Top